Mac retro matte liquid lipstick – Rich & Restless

Hallo iedereen!

Dit is de allereerste review dat ik op mijn blog schrijf! Dan nog over de Retro matte liquid lipstick van Mac cosmetics. Laat me achteraf gerust weten wat jullie ervan vinden, of jullie enige tips hebben enzovoort!

Net voor de zomer had ik al eerder over deze nieuwe lipsticks gehoord van verscheidene andere bloggers en youtubers. Het was dan ook geen verassing toen ik besloot de mac store nog een bezoekje te brengen toen ik op een dag door de stad aan het struinen was. Na veel vergelijken en wegdromen van alle andere producten uitgestald in de winkel koos ik ervoor om de retro matte liquid lipstick uit te proberen in “Rich & Restless”. Deze kleur leek me perfect om de zomer mee te starten.

De tube is onderaan doorschijnend wat erg handig is om de exacte kleur van de lipstick te zien. Op deze manier kan je hem sneller terugvinden in je lade en zal je nooit verrast worden door de kleur. Verder vind ik het een elegante verpakking waar toch nog een hint van de originele lipstick verpakking is behouden in het dopje. De applicator bevat wanneer je hem uit de tube haalt erg veel product meer dat kan je gelukkig makkelijk een de rand van de tube eraf halen zonder dat het product daarom verloren gaat.

Eerlijk is het niet de eenvoudigste liquid lipstick om aan te brengen. In eerste instantie brengt hij redelijk ongelijk aan maar de aanhouder wint en met wat geduld is de kleur toch voldoende egaal. Een enorm pluspunt van deze liquid lipstick is dat hij niet van je lippen zal wijken! Eten, drinken en hij zal nog steeds overduidelijk aanwezig zijn!

Foto links: mijn lippen zonder een kleurtje
Foto rechts: retro matte lipstick in Rich & Restless
(– Sorry voor het verschil in licht.. Ik ben hier nog aan aan het werken.. juiste positie, moment en dergelijke…)

Voor deze mooie zomerdagen is dit echt mijn go-to lipstick omdat hij zo mooi fel contrasterend is en uiteraard ook mijn bruine kleurtje accentueert!

Ik kan hem zeker aanraden voor dames die niet bang zijn van een fel kleurtje en een budgeproof lipstick willen om de dag/avond rond te komen zonder opnieuw je lipstick te moeten aanbrengen.

Geef een reactie

